update

Okej så på den svenska nationaldagen 6 juni hade jag varit här i ett halvår! Tiden går fort här men då jag tänker på att jag varit borta så pass länge så får jag hemlängtan.. Saknar alla underbar vänner, pojkvän och familj. Men något säger mig att jag är hemma innan jag ens hinner blinka.

Allting rullar på här som vanligt, familjen har börjat fatta att jag snart åker hem och säger hela tiden med en ledsen röst att de verkligen kommer sakna mig då jag åker hem, och det gör mig lite ledsen. Jag önskar att jag kunde ha min amerikanska familj med mig till Sverige så att jag kan ha allt!

För övrigt så har det börjat blivit äckligt varmt här, ni vet hur det känns då man åker från kalla Sverige utomlands och då man kliver av planet så möts man av väggen av värme som får en att vilja kräkas? Så känns det varje gång man öppnar ytterdörren här.. Grymt jobbigt att jaga ungar ute hela dagarna i enda.

Hoppas allt är bra med er!

3 kommentarer:

  1. <3. Vacker bild. Mer inlägg, väntar varje dag, puss.

    SvaraRadera
  2. <3, älskar dig. Längtar tills den dag du kommer hem. Kommer vänta på dig, på flygplatsen. Då kommer det att komma glädjetårar <3.

    Puss finaste vän och tiden kommer gå fortare än vad du tror - njuuut.

    SvaraRadera
  3. På tal om värme, så sa mamma att det tydligen skulle komma någon 30 graders "ryssvärme" till Sverige, om någon vecka, stana ett tag och sen dra vidare. Känns skönt att man missar den!
    Ja tiden går otroligt fort ibland, men mkt kan hända på ett halvår, så än är det inte över. :)
    Kan verkligen förstå dig med barnen, ibland vill man bara ha en stor lekhage att stoppa in dem i! ;)
    Firar de midsommar i USA btw? :)
    KRAM

    SvaraRadera