idag är det fredag..

..det innebär att jag har klarat av en vecka utav skola, eller, hmm 3 dagar.. I alla fall. Ibland undrar jag lite grann vad jag gett mig inpå. Eftersom att jag kunde skippa att gå med de internationella studenterna så går jag med bara amerikanska college studenter. Lärarna vet inte ens att jag är svensk.. Eller en gör det. För att vi var nämligen tvungen att ställa oss inför hela klassen och presentera oss själva. Hi my name is Emma Gustafsson and I am from Sweden. Hela klassens uttryck var OOOHH! Efter det så har ingen sagt ett ord. Folk pratar inte ens med varann. Tror att alla är nervösa över att skolan nyss börjat.


Börjar känna lite abstinens av folk som inte är min älskade pojkvän.. Önskar jag kunde trolla hit mina älskade vänner <3 b="">











Saknar er varje dag.

1 kommentar: