22 maj

Idag är det en väldigt bra dag! För idag flyger min mamma in från Sverige, så jag längtat! vid två ska jag ta tåget in och möta upp henne på vårat hotell vid Central Park. Denna vecka kommer bara rusa förbi och det känns väldigt jobbigt, vill ju inte att hon ska fara igen.. Mitt äventyr här kommer att fortsätta i ett halvår till men hade varit ypperligt om alla älskade inte var så långt borta.. men men thats life I guess!

Vi kommer i alla fall mysa inne på manhattan i en vecka och fara till New Cannan på födelsedagsmiddag at Emelies place och en dag ska vi vara inne i Darien där jag bor och hälsa på mina värdföräldrar, det kommer bli mer än intressant :P haha

Hoppas att ni har det bra där hemma, jag saknar er och tänker på er. PUSS

Min älskade mamma och jag

3 kommentarer:

  1. Hoppas det blir supermysigt! Vill veta allt sen! :D Ses på torsdag! :) <3

    SvaraRadera
  2. ÅÅhh ni kommer att få det så kul. Saknar dig min älskade emma! :)

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen tur att vi har våra mammor! =) Hoppas att ni haft en underbar vecka tillsammans! Måste kännas frästande att följa med hem sen igen..

    SvaraRadera