New York Yankees

Idag så meddelade mina värdföräldrar mig att de har en rolig överraskning. Det var nämligen så att min värdpappa hade fått tag på några av deras företagsbiljetter som i sista sekund blev över av någon anledning så han sa att han ville ha dem. Och han gav dem till mig. Så på onsdag ska jag och Emelie på en Yankee match och vi har jättebra platser vid first base nära planen. Dessa platser går ej att köpa för pengar, och att få fara och se denna match är otroligt coolt och platserna gör bara allt så jävla steeeek! Är astaggad!

Ja, jag äger en NY Yankees keps

Yankees VS Kansas city royals


3 kommentarer:

  1. Aaah så mäktigt! Vilken kännsla att sitta där, tänk om du fångar en match boll! ;)

    SvaraRadera
  2. Favorit skåningen10 maj 2011 kl. 19:28

    Wiiiiie :D Vi kommer ha kul även om sporten kanske visar sig vara tråkig ;) <3

    SvaraRadera