självständighetsdagen

I Måndags var det 4th of july! Vilket var så himla häftigt att fått vara med om! Dagen firades med picknick bland hundratals personer i en jättestor park i grannstaden New Canaan, där man satt och käka, spela spel kasta gris (boll) och umgicks tills kvällningen då hela himlen lystes upp av massiva fyrverkerier mest i färgerna blå,vit och röd off course!

Vi hade en väldigt trevlig kväll.


Nytt mobilskal, dagen till ära









herr blå, eller grå..
























Ps. Sorry för alla fyverkeribilder.. Kunde ej välja. haha

Kommer verkligen sakna detta land, känns nästan som att jag skulle vilja stanna och aldrig mer komma hem till Sverige igen.. Inte för att skrämma er eller ngt, men jag tänker verkligen på det varje dag.. Tror att när man väl fått smakat på USA finns det ingen väg tillbaka till life as we know it! Saknar mina svennar dock. PUSS

4 kommentarer:

  1. Som vanligt ser det ut som om ni inte har det så dåligt. Måste ha varit ett fint minne. Jag förstår dina tankar om USA men hoppas dock att Svennarna vinner ;D (vi är ju dock rätt charmiga ha, ha, ha)

    SvaraRadera
  2. Mycket trevlig helg :) <3

    SvaraRadera
  3. viiiiii saaaaknaaar diiig! Men näää fan tänk på Bush och allt negativt nu.. Du vill ju egentligen hem till sverige redan imorgon!!! Hehe, märks det att du är otroligt saknad eller?! ;)

    SvaraRadera
  4. Btw, jävlar vad snygg du är! Bilden med rött linne ääär sjuuuukt fiiiin bild, alla bilderna var ju fina, men jag gillade den lite extra mycket. :) Ville bara säga det. Puss!

    SvaraRadera