still alive

dagarna rullar på, här händer det inte så mycket annat än att det är dödligt varmt här. Man blir genomsvettig så fort man öppnar dörren fräsht.. Sen så närmar det sig att min lillebror kommer och hälsar på, längtar! efter det så kanske det blir niagara fallen och Florida. Tagga!

Jag kom i alla fall ganska nyligen hem från Cooperstown, upstate NY. Staden var jättefin! riktigt amerikansk, och massa baseball grabbar eftersom att det är en baseballstad :) och i staden finns baseball hall of fame som tydligen är en big deal, det kommer turister från hela USA och kikar på den. Tänkte lägga in bilder, men vet ej om jag orkar nu.. känner mig lat :P Som alltid då det gäller denna sketna blogg :P

kan inte fatta att jag varit här i över 7 månader! sjukt.

2 kommentarer:

  1. Hihi, tiden går fort! :) //liisaaa

    elisaabeth.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Förstår känslan med bilderna! Oooh baseball grabbar, inte helt fel! ;)

    SvaraRadera