18 augusti

Okej, så denna skrivande stund är den första jag haft sedan 8.30 i morse.. haha. Fick för mig att städa mitt rum under min 1 timmes "lunch" rast mitt på dagen. Och efter att jag slutade jobba runt 7.30 så har jag haft massa saker som behövts göras.. Men nu börjar det lätta lite grand. Måste bara byta lakan i sängen, fixa med alla saker från denna datorn då min nya kommer i morgon, måste fixa någonstans för lillebror att sova och har lite andra småsaker som jag måste fixa ikväll.

Längtar så mycket inför i morgon, första gången på över 8 månader som jag får se min älskade lillebror! :)

Hoppas ni får en trevlig helg, det kommer då i alla fall jag att få! PUSS

Kan inte fatta att detta typ är det bästa kortet jag har på min lillebror :P haha

2 kommentarer:

  1. Roligt att du längtar...minns en tid (inte alls så länge sedan, kanske då du var 15 år) som ni var "hund och katt" hela tiden. Kan det bero på att ni är äldre, kan det bero på allt som hänt...att man uppskattar det man har och att man har varandra till låns.
    Älskar er och hoppas att ni får jätte skoj. Är med er i mina tankar varje dag =D. Puss o Kram.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får ha det riktigt bra nu, och mkt tid till att umgås! :) Kram

    SvaraRadera