update

Tiden verkligen bara rusar iväg, det är många beslut som måste fattas. Tankarna bara snurrar i huvudet. Det är så mycket som händer på samma gång. Det ska i alla fall bli skönt att åka iväg till Florida, och resan kommer vara awesome om vi nu överlever flygresan utan att bli bombad av 9/11 terrorister :P

Håller på att packa för fullt, och har till och med köpt mig en ny resväska. Fint ska det va!

Jag har dragit på mig en dunderförskylning och vill egentligen inget annat än att sova, men I have tons of work to do so sleeping can wait until im dead.

Saknar er Alla! <3

2 kommentarer:

  1. För mig känns det ju lugnt iaf, jag och du har ju har ju just tränat ang terrorattacker ;). Du fixar det klockrent =D. Älskar dig, var rädd om er.

    SvaraRadera
  2. Saknar saknar saknar dig. Var rädd om dig nu, och jag hoppas och tror att du kommer att få det underbart i Florida!! =) KRAM

    SvaraRadera