29/7

Har gått på stan idag, köpte strumpor och solbrillor åt tobbe ;) inget åt mig själv för ovanlighetens skull.. Dock så skulle jag fara och lämna in några skor till stadens typ enda skomakare men såklart var han på semester. Andra gången nu jag försökt lämna in dom där förbaskade skorna, får hoppas på tredje gången gilt ;)

Andra stoppet blir media markt, ska köpa ett par nya hörlurar som jag förhoppningsvis kan använda i morgon då min nya Iphone 4 kommer ut.

Sedan ska jag och Tobias fara och äta någon slags buffé på droskan. Ska bli mys!

Btw håller på att dö av värmeslag!!!!!

2 kommentarer:

  1. Niice! jag jobbar ju imorgon så då kommer vi ju att ses!! :D Mys det lät med droskan.Puss

    SvaraRadera
  2. Jasså? jag var ju och kollade på lurarna igår.. men köpte inga, urban ears var ju alldeles för mesiga och små ;)

    SvaraRadera