big problems

Jag tycker att det är riktigt skönt att bo centralt med det finns en del saker som jag verkligen hatar.

1. folket som står utanför vårat sovrum och röker, då all rök verkligen åker in i sovrummet, vem vet vi kanske dör av passiv kedjerökning ;) haha.

2. folk som får för sig att laga mat mitt i natten, jag menar hur härligt är det att bo i någon annans mat os. Sitter här och ser på let's dance och det enda jag kan tänka på är den jävla kyckling och ris lukten som osar i hela lägenheten. Är ju en sak om man lagar mat själv men vi har inte lagat mat här på två dagar :P

3. Det sista men inte minsta klagomålet går till personen som har sin HD nedanför vårat sovrumsfönster och alltid lyckas starta skiten då man sover som bäst.

Jag vet jag har jättestora irlandsproblem ;) och jag vet även att jag låter som en gammtant men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar