23/7



Nu har jag varit väldigt överambitiös och bakat sega kladdchokladmuffins, muma! Tänkte att jag och girlsen skulle ha något gott att mumsa på mitt ute i ödemarken Mullsjö.

förövrigt så har jag städat lite i lägenheten, det är så skönt att komma en till en ren och fin lya efter att ha varit borta några dagar.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, sett lite på tv med Mio sittandes i knäet men insåg ganska snabbt att det inte fanns något att se på..
Klockan åtta ikväll kommer Marlene hit och vi ska tillsammans fara och hämta Elisabeth som jobbar på Media markt och sedan göra ett snabbt pitstop på Ica kvantum för att handla det sista vi behöver. Sedan bär det iväg till Hörnefors och Karin + Mullsjö där vi ska spendera helgen.
Kommer att bli super mys!

1 kommentar:

  1. Tiihiii, tack för en superhelg. Jag ska lägga upp bilderna på de där lurarna jag tycker att du ska köpa nu. Puss

    SvaraRadera