idag har..

.. Min kära kära vän Matilda varit på besök, dock inte ett långt besök men vi hann i alla fall äta middag och prata lite om allt vi missat i varandras liv.
Just när hon skulle fara kom vi på att vi nog inte kommer träffas nästa gång för om ett år eller så, med tanke på att hon börjar skola i Småland och jag drar iväg till USA, det var jobbigt. Hatar verkligen att se henne fara.






PS. Matilda du är ju rätt liten så om jag skippar att ta med mig skor så kan du nog rymmas i min väska!

3 kommentarer:

  1. Åh! Jag blir rörd. Hade gärna följt med i din väska... Känns riktigt tråkigt att vi troligen inte kommer ses något mer innan dess, men jag ska kolla om jag ändå inte på något sätt skulle kunna komma till Umeå en sväng igen...
    Tack för en fantastisk middag, älskade vän! Saknar dig otroligt mycket. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Du borde verkligen komma till umeå innan, du fast jag jobbar natt hela nästa vecka och är bara ledig på onsdag då jag slutat kl 07 och torsdag.

    Tack själv! ses snart igen i hope! puuuuuus

    SvaraRadera