Sorg är en del av kärleken

Vissa dagar är jobbigare än andra, detta är en jobbig dag. Du kommer alltid att vara i mitt hjärta och jag kommer alltid att sakna dig Pappa, men jag hoppas verkligen att det inte alltid kommer göra såhär ont. Och jag hoppas verkligen att det blir lättare, för vad ska man ta sig till? vad ska man ta sig till då det enda man kan tänka på är dig det finns så många saker som får mig att bli påmind om dig och det gör mig ledsen att tänka på alla saker som du gjort i ditt liv som du inte hann se bli färdigt. Och alla saker som kommer att hända i framtiden som du missar.. Jag är evigt tacksam att det finns saker som påminner mig om dig men jag önskar att jag hade kunnat uppleva dem utan att ha gråten i halsen. Jag är evigt tacksam för alla stunder vi hann ha tillsammans, önskar bara att de inte tagit slut så fort.

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, saknaden av dig tar kål på mig.. Att mista dig är och kommer alltid vara det tyngsta som hänt mig.





3 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet älskade Emma. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men man kan ju hoppas på att det är som människor säger, att det blir lättare med tiden. :(

    SvaraRadera
  2. Hjärtat mitt...

    ..det kommer att värka inom oss hela livet, kanske mindre med tiden. Men det kommer aldrig att sluta helt. Det kommer att vara något som påminner oss om honom, och att vi hade honom hos oss en tid i livet. Men den känslan påminner oss även om att vi har honom med oss, inom oss, alltid. Var rädd om den känslan...den vill vi ju inte ska försvinna, eller hur? Älskar dig <3 / Mamma

    SvaraRadera