Oh happy day

Intervjun gick jättebra! känns så skönt att den är över nu.

Intervjun gick till så att jag träffade tjejen som skulle hålla i det hela i hennes lägenhet här i stan. Jag fick börja med att svara på massa sant och falskt påståenden på hennes dator, 260 stycken för att vara exakt! Det tog sin lilla tid kan jag lova. Efter det så gick vi igenom ett informationspapper om resan, packningen, visum osv. Som jag även fick med mig hem. Sen var det den fasade engelska delen kvar, och den var hur enkel som helst. Svarade bara på några frågor om varför jag ville bli Au Pair och lite frågor om mig själv osv.

Nu i efterhand så fattar jag inte varför jag var så fruktansvärt nervös innan, det var ju verkligen lätt som en plätt!

Nästa steg i det hela blir att få min ansökan godkänd först i Malmö och sedan i London, det tar ca 1 vecka. Efter det  kommer familjer kunna kontakta mig och jag får en tid för att fara och fixa mitt visum.

2 kommentarer: