dagens..

Det har varit en rätt händelserik dag.. I morse for jag och mamma till vetrinären med Elvis, han kan nämligen bara gå på tre ben ibland. Vi kommer måsta fara och träffa en djur ortoped i sundsvall.. Tydligen är det något fel på hans knä.

Sedan så har jag pratat med familjen från Connecticut igen, vi pratade ca 40 minuter på skype idag. Fick se deras dotter och deras hund med. Jättefin familj!
I slutet av samtalet så sa de att jag var fruktansvärt bra på att prata engelska och de trodde inte att jag skulle kunna utveckla mig mer i språket. Jag tycker dock tvärtom! Jag känner mig råkass, har ju varit bättre förut. Men men det var kul att höra :)


Tobbe är i fjällen, jag är ensam. Tråkigt men men, ska försöka hitta nå mat, är hungrig som en varg!

Lev och må kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar