Idag har jag..

Tagit den tredje och sista sprutan hepatit vaccin. Gjorde ont och min vänstra arm har varit halft avdomnad hela dagen..

Efter det for jag till stan och åt lunch med Anna och mamma följde även med. Var trevligt vi åt på paus i up2 gallerian, ingen hitt,, inte min mat iaf. En varm macka med kyckling, ingen ost ingenting annat förrutom persilja. Jag hatar persilja!
Sedan blev det ändrade planer i mitt dags schema så jag stannade på stan med mamma till typ kl 16. Hann med shopping för 3000 spänn. Och typ 2000 av det var inte ens till mig utan det är presenter och julklappar jag tänkt ge min  amerikanska host familj.


Köpte även ett par fina läderstövlar till mig själv. Har skitsvårt att hitta stövlar med skaft som ej är för smala, men idag fann jag ett par. Dock gick de på 1100 spänn och det svider i plånboken. I alla fall de första 10 minuterna.. Går över lika fort då jag kommer in i en annan butik. Shoppaholic i know.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar