USA

Inatt så skrev min värdmamma att hon hade träffat en svensk tjej i parken som också var Au Pair. Så jag fick hennes namn och skulle kontakta henne på facebook om jag ville.. Så det har jag gjort idag, hon verkar jättetrevlig. Hon berättade att när jag kommer dit så kommer det vara tre svenska Au Pairer där och alla heter Emma, haha lite komiskt..

Har även fått lite med ordning på mina visumhandlingar, i morgon ska jag fara och fixa ett läkarintyg som jag måste ha med mig till USA och min värdfamilj ville att jag skulle ta influensa vaccinet så tänkte kanska göra det samtidigt om de har tid, får veta det snart.. Efter det så tänkte jag fara och ta ett kort till mitt visum. Måste bara ta reda på någon stans där man kan göra det. Sedan bär det av till banken.


Jag är väldigt förväntansfull över resan, men känner mig riktigt nervös och smått panikslagen att jag faktiskt ska vara borta 13 månader!

2 kommentarer:

  1. Ha...jag är bara 7 timmar bort ;)!

    SvaraRadera
  2. Jag vet.. Men kommer sakna dig varje sekund ändå!

    SvaraRadera