Glad påsk mina vänner!

igårkväll ställde jag klockan på 07.10 och gick och la mig.. Idag (Easter sunday) så vaknade jag innan klockan! haha. Började göra mig i ordning, strax efter åtta så begav vi oss till kyrkan. Ni skulle ha sätt, så vackert! I Sverige är kyrkan det mesta boring man kan göra men här går två timmar sååå fort! Prästen var till och med rolig! Kyrkan var i alla fall packad!
Jag och värdpappan gick fram till prästen längst fram, satt oss på knäna och åt den där lilla äckliga kakan du doppar i vin haha!
Jag kan gå till kyrkan oftare här, jag diggare.


Kolla vad jag fick av min amerikanska familj! Blir ju rörd!

Efter kyrkan for vi hem och bytte om och drog direkt till familjens vänner. Vi åt påsk buffé och hade easteregg hunt. För allt svennefolk så är en easteregg hunt då du springer utomhus och letar gömda små ägg i gräset, rabatter och bakom småsten. Vissa är riktiga och målade vissa är samma storlek som riktiga ägg och tyå fyllda med jellybeans och choklad. självklart var hunten för barnen men var tvungen att vara moraliskt stöd till en väldigt exalterad tvååring.

Det fanns PEZ godisar i min påskkorg!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du hade en fin påsk. Låter iaf så. Skulle vilja varit med, lät ju kul =D.
    Saknade dig här. Puss o Kram Älskar dig <3

    SvaraRadera