16 december

Ännu en vecka börjar gå mot sitt slut.. Jag vet att jag alltid säger detta, men jag fattar inte hur veckorna kan gå så snabbt. Nästa helg är det julafton, känns som att jag nyss satt och chillade i värmen på stranden.

Vi har fortfarande gröna gräsmattor, och det är runt 7 grader varmt, och soligt idag. Lika så nästan alla andra dagar.

Idag har jag jobbat från 8.30 till 2 och blir att jobba lite grann mer ikväll, men jag är inte bitter. I morgon bär det av till NYC som alla andra helger känns det som!


Känns som att julen är lite annorlunda iår!

2 kommentarer:

  1. Tänk att vi bodde i en av dessa för 2 år sedan nästan precis. Minns du grodorna!!! =D
    Ja nog är det annorlunda alltid...
    Där kan man snacka om "MILS VID SKILLNAD"
    En otrolig resa, helt underbar. <3
    Saknar dig men träffas snart Puss o Kram

    SvaraRadera