The New Year

Många gör inlägg och sammanfattar sitt 2011 år så here it goes. Jag har spenderat hela 2011 iväg från Sverige och alla mina fina underbara vänner och familj. Har det varit tufft? JA, ångar jag att jag åkte? ALDRIG. Mitt amerikanska liv är rätt underbart, och jag önskar att det aldrig behövde ta slut. Har fått vänner för livet. Självklart så har jag sådana vänner sedan förut också, men att ha någon som har gått igenom samma sak som en själv är speciellt. Ingen annan kommer aldrig riktigt förstå.

Jag borde egentligen gå och sova, men jag har så mycket att tänka på, jag kan inte! Saknar er hemma, önskar att ni var här med mig.

See you in 2012! <3

3 kommentarer:

  1. Önskar du var hemma med oss nu <3.
    Gott nytt år älskade Emma <3.

    Puss

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt år min vän!! :) Kram

    SvaraRadera
  3. You said it sister! ;D

    Saknar dig och tänker på dig och stöttar dig till hundrafemtiotusen procent och ditt amerikanska liv. :) Pööözz

    SvaraRadera