ett år

Det är i dag ett år sedan jag lämnade sverige, jag är så fruktansvärt glad att jag åkte! Bästa året i mitt liv, vill inte att tiden här ska ta slut..

När jag tänkte på att åka så tyckte jag att ett år lät som en himmla lång tid, men nu, när jag kollar tillbaka på vad jag har gjort och vill göra här så är ett är alldeles för lite.

Är så glad för allt jag har sett och gjort här, och framför allt för alla fina människor jag mött och lärt känna här.

Emelie, du var den första jag blev vän med här, är så glad att jag har dig, du är underbar! <3

3 kommentarer:

  1. Jag kommer håg när vi stog på flygplatsen och skulle skicka iväg dig...
    ...ett år det skulle ta en evighet innan vi skulle få krama dig igen. Jag lovade dig då att komma 2 ggr. fast vi hade planerat en... i sorgens stund :). Nu stannar du ännu längre. Marcus har varit över och kramat på dig och kollat att du har det bra och jag har beställt min 2 resa nu i januari. Allt är på tok för sällan...vi saknar dig varje dag. Älskar dig Finaste

    SvaraRadera
  2. Din favorit skåning7 december 2011 kl. 07:47

    Så glad att vi kommer kunna spendera 6 månader till med varandra! :) <3

    SvaraRadera
  3. Hej jag saknar dig så!

    Ett år utan dig har varit konstigt men jag är glad för din skull att du har haft det bra!. <33

    SvaraRadera