120910.

Jag sitter här i mitt rum med min kaffe i handen och musik av Ron Pope sprängandes i högtalarna och funderar på vad jag ska göra idag. Tråkigt nog så finns det inget att göra annat än att gå på stan typ själv, hur kul är det då?..
Igår satt jag i alla fall och fyllde i mitt ESTA formulär för att veta att det är fritt fram att åka. Höll inte på att hitta mitt pass heller, det hade gömt sig i en av mina väskor jag hade när jag kom hem från usa.. Innan jag hittade det hann jag ju få panik en miljon gånger. Men det löste sig ju tillslut.



Kan ju också tillägna ett litet pyttehörn av min väldigt viktiga blogg till att be några personer att växa upp, visste inte att det fanns folk i våran ålder som fortfarande var fast i högstadiet. Om du tar åt dig så vet du att det är menat till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar