28 december

Som jag längtar tills den 28 december! Klockan 9.00 lyfter mitt plan till new york! Där jag kommer bli mött av min underbara pojkvän som jag saknar så innerligt. Det finns mycket få människor här som jag verkligen bryr mig om men han är en av dem. Ska bli så kul att se honom igen, sista gången var den 3 juli 2012 tror att det måste ha varit en av de sorgligaste dagarna i mitt liv. Det är så jobbigt att säga hejdå till någon när man inte vet riktigt när man kommer att se dem igen..

Kommer även att spendera ytterligare en nyår borta ifrån Umeå. 3 gången gillt brukar man ju säga. Känns inte som att nyår är lika värt längre ändå. för några år sen hade man det bra, nu är det mest bekymmer och fett dryga människor här i Umeå så det är lika skönt att dra. Nog för att jag kommer sakna mina få men underbara vänner.

Åh vad jag längtar!



1 kommentar: