life.

Det finns mycket i  mitt liv som jag ångrar, mycket som jag önskar jag kunde göra om och om igen, saker som jag önskar aldrig skulle hänt och sånt som jag önskar fler människor någon gång kan få uppleva.
För 3 år sedan hände det något hemskt i mitt liv som fick mig att inse att livet är alldeles för kort för att inte göra saker som gläds dig. Jag tog därför några stora kliv i rätt riktning och kan känna på många sätt att om detta är allt, så har mitt allt varit underbart.
Jag har mött många människor i mitt liv, många av dem önskar jag att jag aldrig mer behöver möta och några önskar jag att jag kunde träffa varje dag. Mina vänner, min familj bestående av två personer och min älskade pojkvän.

Jag älskar er som alltid ställer upp och som jag vet alltid kommer bry er oavsett vad. Ni är guld värda.
En klok person sa till mig att "det är dags att tända lite livsgnista och glädje" och det är exakt det jag ska göra. Sluta tänka på allt dåligt som är, och har varit och se det positiva.

God natt!

1 kommentar:

  1. Vi klarar allt tillsammans!! :)) <3 vi ska tända gnistan ikväll!

    SvaraRadera