21 september

Kom in på någon blogg på bloglovin som jag hört är rätt omtyckt..  kissies. Jag har bara en sak att tilllägga.. En mer fejkad fjortis får man ju leta efter haha, kan bara tänka mig att hon typ säger daah i varje mening. Men men nog om det.

Har fått mitt polisregister tjosan med posten idag, får dock ej öppna brevet utan jag ska skicka det direkt till Skandinaviska institutet. Fattar inte varför man blir så nyfiken så fort man får brev från polisen ;) inte för att jag fått det förut men ändå.


2 kommentarer:

  1. Jag har fått ett sånt brev (var tvungen at visa upp innan praktiken) men det är inte spännande alls, om maninte har gjort något brott. :/ Och det hade inet jag så det stod bara: "Inga registrerade uppgifter finns bablbla" typ. :P hade varit mer intressant om det stod att man gjort nått... fast haha hemskst så klart. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, men jag fick som inte öppna mitt brev så för mig var det spännande ändå

    SvaraRadera