one step closer

Idag gick jag in på min ansökan på Skandinaviska institutet även kallat My au pair in america om man redan är i USA ;) i alla fall.. Det står där att nu är min ansökan under granskning av au pair in amercia.. Känns som att all väntan snart är slut. Ska bli så grymt kul att åka iväg, längtar!


Måste självklart tillägga att det känns hemskt med att lämna Sverige jag menar det har ju varit ett hem hela livet.. Och kommer sakna alla älskade underbara supermycket!  

MEN




Och kommer förmodligen aldrig vilja komma hem då jag äntligen kommit iväg!

4 kommentarer:

  1. Innan du åker iväg tycker jag att vi ska hitta på något. Det är ett måste!

    SvaraRadera
  2. ...det kommer att bli så tomt....:´(

    Puss

    SvaraRadera
  3. du har ju elle mamma lilla ;) puss

    SvaraRadera