Host family samtal

Har nu pratat andra gången med familjen från New Orleans. Denna gång var det bara mamman och vi hade ett videosamtal med skype. Var fortfarande nervös när jag pratade men det gick mycket bättre denna gång. Jag tycker dock att det är svårt att hitta saker att fråga om, då de redan som berättat allt jag velat veta.. och det får mig att känna mig en aningens oförberädd..
Mamman sa iaf att hon skulle prata med hennes man och höra av sig kanske i morgon, så då kommer domen.  Annars så tycker jag att familjen verkar jättetrevliga och att New Orleans verkar hur mysigt som helst, om man bortser från alla orkaner ;)


Har även en annan familj pågång som bor i Conneticut en timme utanför NYC.Som har en dotter på ett år och en bebis påväg. Så får se vad som händer och fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar