Update

Vet att det har varit lite glest mellan uppdateringarna, men känner inte för tillfället att jag har något att skriva om..

I helgen har jag varit barnvakt åt Jessicka, har bilder med men de är på min Iphone och har än inte lyckas lista ut hur jag ska kunna föra över saker mellan telefonen och datorn och tvärom! haha lite mobbat.

Igår kom Ylva och Ralle över på lite movietime, vi såg en låååång film om Hitler, rätt bra dock lite tråkigt att man inte fick se så mycket om själva förintelsen för att det är superintressant utan man fick se hur Hitler blev som han blev ;)

Idag har jag varit ute på en långprommis med Sandra och Elvis det var mys, efter det så visade Sandra mig hur jag kan få smileys till min Iphone och lite andra saker som är roligt att kunna.
Senare ska jag fara och fixa nya baklyktor till min bil, då nån är trasig och det är ju en fördel att fixa innan besiktningen :P

Ikväll kommer min mami hem från riga med så ska hämta dem på flyget typ runt 22 :)

Nu har ni fått en snabb uppdatering..

Har förövrigt inte hört något nytt från Au Pair sidan, men det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar