Happy swedish time birthday to me!

Jag sitter här i mitt ny städade rum, var ju tvungen att göra fint inför 21 års dagen! inte för att någon kommer vara i mitt rum annat än E, men känns som att städning för till att fylla år. Lyssnar även på musik från min nya högtalare jag fick av mamma i födelsedags present, fina grejer! Rockar just nu ut till tech N9ne, pretty sure not many people know who they are :P

Känns verkligen att man är långt borta, då man inte har andra planer på sin födelsedag än att jobba 10 timmar och sedan gå ut på middag med min amerikaska värdmamma, för att dricka vin. I stället för att baka som tusan, städa som en galning och sedan fira med nära och kära.

Det är sådana här gånger jag vill säga till er där hemma att jag saknar er, och var en av er är guld värda. 





4 kommentarer:

  1. Grattis älskade vän <3. önska jag var där och kunde fira din födelsedag.

    SvaraRadera
  2. Usch...det gör ont i hjärtat. Längtar såå efter dig...

    SvaraRadera
  3. En födelsedag utav många! Nästa, och alla andra som följer, firar vi tillsammans i riktig födelsedagsfiraranda! ♥

    SvaraRadera
  4. Vi tänkte på dig under hela din dag! :) Saknar dig!!!

    SvaraRadera