Silver bay

I helgen så åker jag Klara och Emma b till Albany, NY för att göra en weekendkurs som heter silver bay. Skolan går ut på att göra några få klasser då man väl är där och skriva två uppsatser och lämna in, vilket jag har gjort redan. Stolt! 5 sidor om mig själv (vet ej hur jag lyckades) och 6 sidor om NYC. Lärde mig att empire state building är den enda byggnaden som har ett eget zip code. Rätt coolt.

Ska faktiskt bli skönt att åka iväg över helgen, är alltid skönt att slippa familjen, även om jag diggar dem skarpt. Mobilerna fungerar tydligen inte där, vilket kommer suga hårt, med tanke på att jag är grymt beroende av min mobil. De har nog i alla fall Internet, det är ju alltid något!

1 kommentar:

  1. Ni får säkert kul - som alltid!!! =)
    (Vad ska du göra då du redan gjort bägge!?)

    Lycka till <3

    SvaraRadera