Äntligen i USA igen!

Det är så sjukt att vara här igen. Är äntligen tillbaka i mitt andra hem. Sitter här i min stora sköna svenska ikea säng och livet är rätt bra!

Dagarna innan resan så hade jag inte riktigt fattat att det faktiskt bara var några få dagar innan jag skulle flytta. På nått sätt så kändes det rätt skönt att jag gjort detta en gång förut så jag vet vad jag ska förvänta mig när det gäller att sakna mina nära och kära. Jag menar, klart att det är svårt! men vad är inte det.. livet är ju inte alltid en dans på rosor.

Flygresan över gick bra! Jag hade fått ett meddelande om att vi inte skulle ha några tv apparater eller liknande, så jag hade köpt en bok och skvallertidningar. Öppnade dem dock inte ens. Satt och snackade i över 8 timmar med en trevlig kille från Singapore. Lätt som en plätt! Väl framme i landet så flöt allt på sjukt bra, var typ först framme vid säkerhetskontrollen, mannen där frågade bara om jag varit i landet förut och vad jag skulle plugga och mina väskor väntade på mig då jag kom dit. Var så glad att de inte tappade bort dem igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar