Union County College

Så det här med skolan då, det är ju faktiskt framförallt därför jag är här. Den är sjukt stor! uppdelat i 4 olika campus. är glad att jag har en bil kan jag lova! Var på det campus som är närmast mig igår, och den är omringad med massa fina gröna parker med fontäner och sjöar och på sidan av så ligger det sådana där riktigt amerikanska fotball och baseball planer skyltade med UCC Owls. vilket då är min skola och skolmaskot (uggla).

Andrews underbara mamma köpte en skol-tshirt var till mig och A och jag tog med mig massa broschyrer hem. Idag (torsdag) så ska jag fara på ett möte med en kvinna från skolan som ska hjälpa mig komma igång med allt och efter det så ska jag och Andrew fara och äta på en mysig restaurang här som vi fått presentkort på.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar