3 januari

Har tråååkigt! Finns inget på tv, och har absolut ingenting att se på datorn heller. Försöker läsa bloggar. Men mina kära vänner suuuuger verkligen på att blogga. Vissa har typ inte uppdaterat på månader.. Skärpning vänner! Ni vill ju veta vad som händer i mitt liv här och jag vill verkligen veta vad ni gör. Det hjälper mig att inte få så mycket hemlängtan.
Så nu vet ni det.
Här är det bra, min förkylning börjar bli bättre, är dock väldigt trött hela tiden men det ingår väl i att vara amerikan.. Typ ta bilen överallt, chilla, äta pommes och dricka cola ;)

Hoppas ni haft en bra nyår. Ni får gärna skriva mejl till mig och berätta vad ni gjorde om ni har lust.. Alltid roligt att ha något att läsa. Plus att då får jag också veta vilka som läser min blogg.. :)
Min mejl adress är: emmagustavsson@live.se

2 kommentarer:

  1. Hade jag en blogg så skulle du få läsa min :).
    Men vet inte hur man gör.....:(

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg gumman! och jag hoppas du har det bra :) puss

    SvaraRadera