IKEA

Idag har jag jobbat hela dagen, och vi for till IKEA som ligger ca 1 timme ifrån Darien. Det var trevligt med nått svensk. En rätt rolig sak är att amerikanerna tror att alla namn som står på möbler osv är påhittade, men ack så fel de har ;)

Jag köpte då i alla fall en fin ram till en ännu finare dikt jag fick av min moder. Sedan så köpte jag godis såklart och kalles, gillar inte egentligen kalles så mycket, äter det aldrig i Sverige men det är ju så svenskt det kan bli, till och med tuben är svensk så ska mumsa i mig det ;)





Jag har haft en bra dag, men nu är jag fruktansvärt trött! Hoppas ni har det bra där hemma.

Puss och kram 

2 kommentarer:

  1. HURRA FÖR KALLES! - Vem kunde tro det? =D

    SvaraRadera
  2. Haha vad roligt att dom i Darien har närmare till IKEA än vi har här! ;)
    Har en liten förkylning på G, och jobbar mkt nu. Så det är precis som det ska! :) Kram

    SvaraRadera