White plains NY 9/1

I söndags så for jag och tre andra svenska tjejer till white plains i NY till ett stort köpcentrum, vi hade en riktigt trevlig dag, jag köpte flanellpyjamasbyxor och ett linne :)
Måste bara berätta att en av tjejerna Sara, har gått i Karins (kul va kakan?) klass. På östra och för er som inte vet så har jag gått på östra med, gick ut året innan dem bara. Kul! Gud vad världen är liten! :p

Vi åt även på cheesecake factory hur coolt är inte det?! Tog en cheesecake som smakade som värsta choklad moussetårtan orkade inte ens halva men vi fick lådor att ta hem saker i.

Tack tjejer för en trevlig dag!




Hanna och Sara

Emelie och Jag


2 kommentarer:

  1. Jag tror typ inte du får mina mail. :/ Skrev i det senaste att hon var där. :) Jaa ibland kan världen allt vara bra liten! ;)

    SvaraRadera
  2. Hur som helst så är jag inte alls så avundsjuk....ser inte alls så god ut och förresten så tycker jag inte om cheescake :p
    ....suck.....

    SvaraRadera