helgen

Okey så nu tror jag att min dator fungerar igen, försökte skriva ett inlägg igår, men det tillät ej min dator!
I alla fall.. Då jag slutade jobba i fredags så tog jag mitt pick och pack och tog bilen till Emelies hus. På fredagen gjorde vi inte så mycket, åt svenne middag som bestod utav köttbullar, stekt lök, kokt potatis och gräddsås!

På lördagen så for vi och åt frukost på Diner, Blåbärspankakor. Gott! Efter det så for vi på bio i stamford och såg filmen Take me home tonight. As rolig! Rekommenderas!





Efter det så hängde vi lite bara, for till Target osv.

Emelie var glad över sina nyköpta brallor


Och vi å även middag på en restaurang i New Canaan som heter 5 coins. Åt lasagne vilket var rågott! Efter det så for vi hem till Emelie igen och gjorde massa läxa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar