Update

 
Igår jobbade jag till klockan 16, sen så for jag till T J max och hittade en fin klänning och en kofta som jag köpte. Efter det så for jag och hämtade upp Emma, och vi for och handlade kinamat och chokladglass och hängde hemma hos henne. Vi såg Eagle Eye och jag har inte varit så trött på länge!

Idag, Lördag har jag tagit en låång sovmorgon. Jag började jobba klockan 11 och jobbade endast till 13.30 Och nu sitter jag här i sängen och bloggar.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ta en promenad med hunden kanske?
Ikväll blir det middag och bio med umebon Sara. Trevligt!

Imorgon bär det av till NY igen, för skola. Vi hade i läxa att göra något om boston, jag gjorde en 3D modell av bunker hill monument. Alltså en pelare ;) skäms för att visa upp den ska gömma den och "glömma" att skriva mitt namn på den ;)
Efter skolan blir det middag inne på manhattan med Emelie och Hennes bror. I think.

Hoppas att ni har det bra där hemma. Här rullar allting på som vanligt. Trodde att vi skulle få sommar nu efter en dag med 25 grader varmt och sol. Men icket. Efter det har det snöat. Och nu är det typ max 10 grader varmt. kallt!

2 kommentarer:

  1. KLÄNNING! Nyfiken ;), men får ju snart se den live ;). Hahaha...

    SvaraRadera
  2. Den är säkert jättefin, din 3Dmodell. Saknar du som vanligt!! =) Puss

    SvaraRadera