20 februari

Så idag är det söndag och veckans enda lediga dag. Vaknade klockan 08, all by my self. Tog vovven ut på en promenad och åt havregrynsgröt till frukost. Efter det så tog jag bilen till sjukhuset där värdföräldrarna var som är ca 20 minuter ifrån vårat hem. De hade glömt nå saker hemma och jag var snäll nog att åka och droppa av det. Stannade där i närmare 4 timmar. For sedan hem och kände mig lite matt. La mig i sängen och somnade 3 timmar senare vaknar jag upp, huvudet värker som bara den och känner mig lite skakig.
Då kommer jag på att jag har inte druckit på hela dagen och det ända jag ätit är en skål havregrynsgröt. Bra gjort Emman.

Har btw satt upp alla mina fina kort och vykort och liknande på min anslagstavla och det blev väldigt hemtrevligt helt plötsligt.

1 kommentar: