haha

Igår hände det en rätt så gullig sak.. Jag jobbade inte, satt på mitt rum med min dator och värdbarnet kom in. Hon ville självklart komma upp och mysa i Emmas säng som alla andra dagar.. Jag läste nå bloggar och hon satt bara och tittade på, sen så kom jag till kissies blogg, och E skriker ut EMELIEEEEEEEE!!! EMELIEEEE! Emelie är min kopis för er som inte fattat det än, och mitt värdbarn älskar henne.

Men vem i hela friden vill se ut som Kissie?! vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Kissie haha
kissie

Finaste Emelie

Mitt värdbarn är för sött ändå! :)

2 kommentarer:

  1. haha shit vad paff jag blev när jag såg en bild på mig och skoja inte om hur förvånad jag blev när jag sedan läste texten! :P

    Ofta vi skulle vara lika liksom :P Jag är ju dessutom 10 gånger så stor som henne! ;) Men lilla E är bara för söt! :) Du får hälsa henne. :) See you soon!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA men vad söt. Nej de är ju inte alls lika! Hahaha children's minds work in mysterious ways.. ;)

    SvaraRadera