Alla hjärtans dag

Hoppas att ni alla hade en bra alla hjärtans dag. För mig har det varit lite konstigt att inte vara med min familj och älskling. Men lives goes on..


Min dag spenderades i alla fall till största del med Emelie.Jag jobbade även några timmar på morgonen. Och hann med lunch på sugar bowl, ett amerikanskt diner, med Emma och Emelie. Sedan så gick Emma hem för att hon behövde jobba.





och jag och Emelie tog bilen till stamford och gjorde lite olika saker. Bla for vi till taget, vilket är typ ÖB eller inte riktigt. Men typ 6 våningar. två våningar med butik och resten med parkering.. Allt är billigt, de har kläder, prylar, mat osv. Och jätteroliga rulltrappor. Kolla in:

Emelie = lycklig

På kvällen så hämtade vi upp Sara (en annan svensk au pair, som gått på Östra samtidigt som mig) vi hade bokat bord på en mysig restaurang här i Darien som heter Harpers.


jag och Emelie

Sara

kyckling, vinsås och massa goda saker

3 kommentarer:

  1. önskar jag var i USA med dig finaste Emma <3

    SvaraRadera
  2. Tur du har massa vänner så ni kan hitta på lite mysiga saker ex på Alla Härtans dag. Såg ju jätte trevligt ut.

    Älskar dig.

    SvaraRadera
  3. hur går det med jobbet, lagar du mat till barnen osv? :)

    SvaraRadera