Mystic Pizza

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, känner mig mer död en levande just nu, borde nog gå och sova. men har ej ätit middag en och klockan är bara 19.19 så det kan jag ju ej göra. Måste nog ta och svara på nå mejl och sånt.. är ju kass!

I helgen är jag ledig, WIEEE!

Btw, 1988 kom det ut en film som heter Mystic Pizza, med julia roberts. och det var typ filmen som gjorde henne känd. Filmen utspelade sig på ett ställe som heter Mystic som ligger här i CT och restaurangen Mystic Pizza ligger där med. Jag vill fara dit någon gång det tar typ lite över en timme härifrån.
Åt nämligen en mystic Pizza här om dagen.

Rätt flummigt inlägg, jag erkänner!

1 kommentar:

  1. Haha låter spännande, gå i Julia Roberts karriärfotspår! Det blir som lite detektivarbete, ;) vet du vilken sorts pizza hon åt i filmen då?

    SvaraRadera