TACK TACK TACK MINA ÄLSKADE!!

Fick en jättefin överraskning idag då jag kom hem från en liten biltur. Farmorn som bor hos oss nu en stund sa: OH we got a box! Och jag visste direkt då jag såg att det var en babyblå sverige låda att den var till mig!



OJOJOJ vad grejer det var! Tack så mycket mamma som har samlat ihop och köpt grejer till mig, du är guld värd och jag älskar dig till tusen..
Och jag blev så glad över alla brev med, började med det från lillebror, och jag började gråta och grät mig igenom resten av breven.. Jag älskar er mina vänner, lillebror, mamma och BLU.




Det var väldig fint av er. Vänner som er växer inte på träd.

När jag öppnade alla sakerna slog det mig verkligen, att jag saknar hemma, jag saknar mitt liv, mina vänner och familj.. Finns inget bättre än er!

Älskar er och jag är evigt tacksam för breven och sakerna!

3 kommentarer:

  1. MEN DET ÄR JU VIII SOOOM SAAAAAKNAAAR DIIIG!! :D puss åååh jag vill typ ta nästa flyg till USA!

    SvaraRadera
  2. jag saknar dig gumman,vill ha dig hemma <3.

    SvaraRadera
  3. Så äntligen kom det till sist =).
    Roligt att du blev så glad. Visst var de fint med alla brev - det tyckte jag också...tack alla ni som var med, Kram till er :).
    Hoppas att det passar och att du njuter utav det svenska smågodiset. Tips! Ät inte allt på en gång då får du ont i magen ;).
    Älskar dig finaste...önskar du var här...

    SvaraRadera