3 februari

Har inte haft en ledig sekund på över en vecka.. håller på och grejar med saker från 8 på morgonen till typ 10 på kvällen, hela tiden.. För tillfället så hjälper jag familjen att sy nya gardiner. Vilket betyder mer pengar for me!
Annars så är allting bra med mig, håller på att laga mat, vi  ska äta nå thai nudlar med kyckling, och håll i hatten nu - tofu! inte min starka sida kanske. haha.

Åh detta har jag ej berättat för er, lillen kan nu säga Emma istället för mem, vilket är hur gulligt som helst. Hon har verkligen börjat prata mycket nu, vilket är kul.

Det nalkas även bebis här, nu är det nära.

Igår var det oväder igen, alla som bor i området fick ett färdigt inspelat meddelande från polisen, där det sas att alla skulle stanna hemma, för att det var för farligt att gå ut. När jag vaknade var det svallis på alla rutor. och om man kollade ut så hade snön vattenpölar. Mysko. Vi har även istappar som är över en meter långa och decimeter tjocka. pax för att ej gå under dem!

Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige, tänker på er och det är inte lätt att vara ifrån er alla.

1 kommentar:

  1. Hårt med så mkt jobb, men du slipper iaf sitta och ha tråkigt! ;)
    Haha låter som att ni har en rätt häftig vinter, skulle man velat se. Utan för ica här i Hörnefors så är nog istapparna iaf nära på metern långa de med.
    Saknar dig, det är tur att du har en blogg, som du är duktig på att uppdatera trotts att du har mkt jobb. Så att man kan gå in och få veta hur allt går. :) Kram

    SvaraRadera