22 november

En riktig trevlig dag/kväll att minnas är nu avklarad. Dagen började med att jag vaknade då tobbe skulle kliva upp för att dra till jobbet kl 05, sen låg jag vaken och väntade på bättre tider.. Runt 07.30 så hör jag att det är någon som kommer in i lägenheten. Jag ropar "HALLÅ?!" då hör jag att de börjar sjunga. Mamma, Marcus och lilla Elvis kom för att ge mig massa paket och önska mig grattis.


Fick massor av paket bla. en upplyst tavla av min kära far.
Och ett "carrie bradshaw" halsband där det står EmmaSofia på och ett par superfina guldörhängen!

På dagen kom Marika och hennes mor Gunilla på fika, det var endast de som kom på dagen. Alla andra kom efter kl 15. Av marika fick jag en jättefin Gina Tricot väska som passar perfekt till både party och vardag. Det gillas!

Marängtårta såklart! Det ända rätta!

Fikat!

Kycklingpajen som alla vill ha receptet på! ;) (Kommer inom kort)


Blev rätt trångt i hallen ;)

.. Och i köket

Marcus, Tobbe, Jessicka, Ylva och Alexander

Släkt och vänner

Min lilla söta kusin Ellen

Och detta fick jag i present! fick en del andra saker med, men orkar ej lägga in mer bilder!

Fick mig ett par fina yllevantar med reflex på!

En ring från Kenza's smyckes kollektion (vet ej vad märket heter)


Middag på Plaza med Tobbe, Mamma, Marcus, Åsa och Mats på något som kallas mord till bords (eller något liknande)

Och fotvård!

Tack för all uppvaktning på min födelsedag! Och ett stort tack till alla fina presenter och de som hjälpt till att ordna med all go fika!

3 kommentarer:

  1. Är absolut inte hungrig längre efter allt fikande :P

    SvaraRadera
  2. jag kan väl vara snäll och slänga in en liten kommenter :F! snart dags för usa eyy? taggar du eller?

    SvaraRadera