7 November

Som sagt så har jag varit hundvakt åt Zarah i helgen. Hon är ju underbar och jag kan inte sluta skratta åt en sak som hon gjorde alldeles nyss. haha Jag gick ner i tvättstugan för att hänga upp lite tvätt och tänkte att det kan ju inte spela någon roll för Zarah sover ju ändå. Men ack så fel jag hade.. För då jag kom upp igen så hade hon självklart öppnat dörren själv och stod och väntade glad som alltid på mig i trapphuset ;)

Bortskämd hund som till och med har egen säng ;)

Fick fina saker åt Marika för att jag är hundvakt. En dalahäst att ge till den amerikanska familjen, och ett kitt från Face med små reseförpackningar som passar jättebra på resan och även ett presentkort från proprint så jag kan skriva ut någon förstoring att ta med till USA. Så det tackar jag för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar