FREDAGEN!!

Jag har bara en sak att säga, vilken jävla kväll! Klockrent! Hittade massa kort i telefonen som jag ej kan lägga ut på bloggen, men som jag inte har den blekaste aning om att jag ens tagit.. Här kommer i alla fall några kort tagna under kvällen.. Dock rätt kass kvalla, men sak samma..

Me and my love

Att le är inte direkt min starka sida men babe såg snygg ut så..

Madde hade köpt ett jättefint armband till mig med medaljonger på, ett av dom var vänskapshjärtan.. Supergulligt!




Ingen kommentar..

Ossian och Madde

Elisabeth och Sandra


Ylva

Madde, Emma 2 och Jörgen

Älskling

Emma 2 (Tobbe fick en uppblåsbar Barbara så att han ej skulle avlida då jag ej är hemma) haha

Efter två flaskor vin och en halv 7:a kapten morgan så kan jag meddela att bakisdagen inte var nådig.. Mår illa fortfarande och det har gått två dagar typ ;) Men om skallen är dum får kroppen lida..
Kan förresten inte fatta hur vi kan ha stökat ner så djävulskt! kommer få torka jordgubbar från köksinredningen tills dess att jag drar till USA.. Fick dessutom en glasbit i hälen då jag stod och tvättade händerna på toan igår.. Ditt fel lisa! gjorde ont :P

Tack än en gång för en trevlig kväll!

PS. Om det är någon som har fler bilder från kvällen, kan ni inte skicka det till min mail, skulle varit roligt att ha fler kort! (emmagustavsson@live.se)

2 kommentarer: