Hur i hela friden!!!!

Hur ska jag kunna välja ut smycken jag ska kunna ta med?! Jag har ju köpt och fått allt av en anledning och jag älskar ju alla mina smycken! Det värsta av allt är att detta är inte ens allt! Har lika mycket till, som jag inte använt och har på ett annat ställe. Tänkte att eftersom att jag inte använt det på över två år så finns det ingen anledning för mig att dra fram det så att jag får ännu svårare att välja!







Think I have a BIG problem!!!!

Lite roligt att jag har stenkoll på mina grejer.. När jag la ut alla smycken såg jag att två par örhängen fattades! ett par svarta med guld som jag hittade i ena resväskan jag hade med mig sist till Stockholm och de andra lånade Sandra på festen. Så den stora frågan är till Dig Sandra vars är de?? 

2 kommentarer:

  1. Men dom jag lånar ligger ju där? :p Första bilden. Gav dom till dig innan jag for, men jag förstår om du inte kommer ihåg det ;)

    SvaraRadera
  2. Andra bilden mena jag, och det ska stå lånade, inte lånar

    SvaraRadera