email

Åh fick nyss ett email från min värdmamma, och lilla flickan som jag ska ta hand om har ramlat och brutit sitt nyckelben.. Lillvännen, stackarn. :( Hoppas att inget sådant händer då jag ska ta hand om henne, skulle vara hemskt om något sådan hände medans man tar hand om någon annans barn..

Annars så var det roligt som alltid att få mejl av dem, man märker att de längtar som tusan att få träffa mig, pappan (Advokaten från New York) ska till och med försöka komma hem tidigare från jobbet för att kunna hälsa mig välkommen, kan förstå att han inte har så mycket tid över att göra saker som han vill. Men det var riktigt gulligt av dem i alla fall. Mamman skrev att den 9 december då de ska hämta upp mig på hotellet kommer bli den bästa dagen på hela veckan.. Håller med! är riktigt förväntansfull. Typ som en sexåring på julafton ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar