Den eviga frågan

Vad önskar du dig i födelsedagspresent Emma?
Om jag det visste mina kära vänner! Tycker alltid att det är svårt att veta vad jag önskar mig. Känns som när man kommer upp i en viss ålder så är det som inte så mycket man behöver och om man då skulle behöva något så går man bara och köper det själv..
Inredningsgrejer är alltid ett säkert kort då det gäller mig. Men det är grymt onödigt denna födelsedag då jag inte ska vara hemma på över ett år.
Så den perfekta presenten nu känner jag är typ DOLLAR!!!! haha skämt och sido, ne men saker som jag kan ha användning för på resan. Har tex fått ett resekit med alla produkter man kan behöva för kroppen typ shampoo tvål balsam hudsalva osv. och det var en smart sak.
Sen är det ju alltid kul med saker som är speciella och påminner mig om alla underbara i Sverige. Men jag förstår att det är jättesvårt att komma på något, då jag själv inte ens vet vad jag vill/behöver ha med mig.

Till er där ute som funderar på what to give me, säger jag bara LYCKA TILL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar