Ung och bortskämd

Såg ett program ikväll även som hette just ung och bortskämd.. De gör verkligen program om vad som helst nu för tiden. Fattar inte att personer i min egen ålder kan vara så jävla kassa att de inte kan tvätta, städa, laga mat eller ens handla själva! De kan inte ens jobba! kom igen säger jag bara..

Jag tycker faktiskt illa om fullt friska ungdomar som tar på sig 10 gånger längre tid att utföra ett arbete som en vanlig dödlig. Inte ens är drivna nog att skaffa sig ett jobb. Och folk som lämnar saker för att de litar på att någon annan ska ta hand om det, de borde åka på däng! :P

För mig är det helt overkligt med föräldrar som håller på som någon jävla nanny till sina fullvuxna barn. Och ger dem precis vad dom vill. Tänk att bo hemma och vara 24 år?! hur kasst är inte det! Alla är vi olika men föräldrar som gör allt för sina barn förstör bara för dem. De har ju ingen chans att komma någonstans i världen.


Kan inget annat är att säga lycka till, till dessa bortskämda brats

2 kommentarer:

  1. Kan inte annat än hålla med!! :) Fast om man pluggar är det ganska taktiskt att bo hemma ändå, bara man bidrar kan jag tycka. Men såg du de som var med på programmet som var 24 år och som dessutom har egen lägenhet som deras föräldrar både betalar OCH städar OCH kommer med matlådor till dem.. Jag menar huuuur siiiick?? Men ganska underhållande är det ju tyvärr. :P

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! programet är sjukt roligt bara för att de är så jävla värdelösa!

    SvaraRadera